PR-ul are o imagine extrem de proasta, poate din acelasi motiv pentru care cizmarul are ghetele rupte. Eu cred ca motivul pentru care activitatea de Relatii Publice are o imagine atat de proasta e ca lumea nu intelege prea bine ce inseamna PR de fapt.
Si daca stau sa ma gandesc bine… Care sunt mai singurele personaje care fac PR prin filmele americane? O avem pe Samantha din “Sex and the City”, care o data pe luna coordoneaza un eveniment glamour si in rest doar apare la petreceri, e cunoscuta de mai toti locuitorii New-Yorkului si face sex cu absolut toti barbatii care-i ies in cale. Il mai avem pe Billy Joel in “
Si cu toate astea, fara PR, putine vedete, partide, campanii, piese de teatru si chiar razboaie ar fi ajuns sa fie ce-au fost.
Nu cred ca e vorba doar de o imagine proasta. E greu. Toti isi imagineaza ca sunt in stare sa faca asta, au un grup de prieteni cu care merg la bere, barfesc si vorbesc. Dar de fapt sa faci PR bine e greu, munca multa si trebuie sa intelegi multe chestii.
Ai mare dreptate. Numai ca eu cred ca oamenii inteleg prost din start ce-ar trebui sa faca, si chiar daca au bunavointa, nu pot duce lucrurile la bun sfarsit. sunt in industria asta de multi ani si cred ca am cunoscut maxim 2-3 oameni care faceau PR bine. eu asta imi propun si cred ca sunt pe calea cea bun.
La multinationale PRul inseamna mai mult scotocirea in jobenul magic ca sa se gaseasca solutii pt cresterea awareness-ului sau scutirea de impozite, sau alte smecherii… firemele mici nu stiu cu ce se mananca; mai toata lumea asociaza PR cu eventzurile si cam asta-i tot… mai e mult pana departe! parerea mea :))